Медіаграмотність потрібно запровадити в практику кожного вчителя – Лілія Гриневич Міністр освіти та науки України Лілія Гриневич уважає, що насамперед необхідно запропонувати вчителям України інструментарій для викладання медіаграмотності, адже не всі з них самі володіють цими навичками. Про це вона сказала 17 квітня під час суспільно-політичного форуму «Реформи під прицілом: діалог громадськості та уряду», організованого Реанімаційним Пакетом Реформ. Пані Гриневич підкреслила, що розвиток критичного мислення в дітей є одним із ключових складових урядової реформи «Нова українська школа». Міністр освіти та науки України також нагадала, що навички медіаграмотності наразі вже в включено в стандарт початкової школи . «Тож програми, які будуються на стандарті, не можуть цього уникнути, – відзначила вона. – А якщо спробують, то ми таку програму не затвердимо». Головна проблема щодо впровадження медіаграмотності, на думку пані Гриневич, полягає в методології. «Не можна
Медіаосвіта – це частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.
ШОСТА МІЖНАРОДНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНА РОЗМОВА: РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УКРАЇНІ» 20-21 квітня у Києві відбулась міжнародна конференція з розвитку медіаграмотності. Організаторами конференції виступили Міністерством освіти та науки, USAID, Академія української преси за підтримки міжнародної громадської організації Internews та Deutsche Welle Academie. Академія Української Преси (АУП)
Комментарии
Отправить комментарий