Мета навчальної дисципліни «Освітні можливості сучасних медіа: соціальні мережі, технології створення wiki-статті» полягає у формуванні теоретичних засад та практичних навичок застосування сучасних медіа у професійної діяльності. Завдання дисціпліни: розглянути питання теоретичного та практичного використання сучасних медіа в професійної діяльності педагогічних працівників; сформувати у слухачів навички ефективного використання сучасних медіа (Internet, W eb-2.0 соціальних мереж, аудіо та відео,) для вдосконалення освітнього процесу; сформувати прийоми роботи з медіатекстами, відео- та аудіо- засобами; спонукати вчителів до використання медіа засобів у професійної діяльності; удосконалити інформаційно-цифрової компетентності слухачів усіх спеціальностей; сприяти становленню медіа культури вчителів.
ШОСТА МІЖНАРОДНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНА РОЗМОВА: РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УКРАЇНІ» 20-21 квітня у Києві відбулась міжнародна конференція з розвитку медіаграмотності. Організаторами конференції виступили Міністерством освіти та науки, USAID, Академія української преси за підтримки міжнародної громадської організації Internews та Deutsche Welle Academie. Академія Української Преси (АУП)
Медіаграмотність потрібно запровадити в практику кожного вчителя – Лілія Гриневич Міністр освіти та науки України Лілія Гриневич уважає, що насамперед необхідно запропонувати вчителям України інструментарій для викладання медіаграмотності, адже не всі з них самі володіють цими навичками. Про це вона сказала 17 квітня під час суспільно-політичного форуму «Реформи під прицілом: діалог громадськості та уряду», організованого Реанімаційним Пакетом Реформ. Пані Гриневич підкреслила, що розвиток критичного мислення в дітей є одним із ключових складових урядової реформи «Нова українська школа». Міністр освіти та науки України також нагадала, що навички медіаграмотності наразі вже в включено в стандарт початкової школи . «Тож програми, які будуються на стандарті, не можуть цього уникнути, – відзначила вона. – А якщо спробують, то ми таку програму не затвердимо». Головна проблема щодо впровадження медіаграмотності, на думку пані Гриневич, полягає в методології. «...
Комментарии
Отправить комментарий