Медіаграмотність потрібно запровадити в практику кожного вчителя – Лілія Гриневич Міністр освіти та науки України Лілія Гриневич уважає, що насамперед необхідно запропонувати вчителям України інструментарій для викладання медіаграмотності, адже не всі з них самі володіють цими навичками. Про це вона сказала 17 квітня під час суспільно-політичного форуму «Реформи під прицілом: діалог громадськості та уряду», організованого Реанімаційним Пакетом Реформ. Пані Гриневич підкреслила, що розвиток критичного мислення в дітей є одним із ключових складових урядової реформи «Нова українська школа». Міністр освіти та науки України також нагадала, що навички медіаграмотності наразі вже в включено в стандарт початкової школи . «Тож програми, які будуються на стандарті, не можуть цього уникнути, – відзначила вона. – А якщо спробують, то ми таку програму не затвердимо». Головна проблема щодо впровадження медіаграмотності, на думку пані Гриневич, полягає в методології. «Не можна
ШОСТА МІЖНАРОДНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАЦІОНАЛЬНА РОЗМОВА: РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УКРАЇНІ» 20-21 квітня у Києві відбулась міжнародна конференція з розвитку медіаграмотності. Організаторами конференції виступили Міністерством освіти та науки, USAID, Академія української преси за підтримки міжнародної громадської організації Internews та Deutsche Welle Academie. Академія Української Преси (АУП)
Мета навчальної дисципліни «Освітні можливості сучасних медіа: соціальні мережі, технології створення wiki-статті» полягає у формуванні теоретичних засад та практичних навичок застосування сучасних медіа у професійної діяльності. Завдання дисціпліни: розглянути питання теоретичного та практичного використання сучасних медіа в професійної діяльності педагогічних працівників; сформувати у слухачів навички ефективного використання сучасних медіа (Internet, W eb-2.0 соціальних мереж, аудіо та відео,) для вдосконалення освітнього процесу; сформувати прийоми роботи з медіатекстами, відео- та аудіо- засобами; спонукати вчителів до використання медіа засобів у професійної діяльності; удосконалити інформаційно-цифрової компетентності слухачів усіх спеціальностей; сприяти становленню медіа культури вчителів.
Комментарии
Отправить комментарий